22 maj 2011

Nya lappar?

Jag funderar på att beställa tags att sy fast på de saker jag gör till barn, det blir lite roligare än att använda mina vanliga namnlappar som det står "Sydd av C" på.

Jag har gjort några varianter som jag har lagt in på min facebooksida, men jag har så svårt att bestämma mig för vilken som är bäst!

De här två är ritade av min dotter.

Det här är en katt

Vega bryr sig inte riktigt om ordningen på bokstäverna ännu
Hjälp mig att bestämma, eller har du kanske ett helt annat förslag?

4 kommentarer:

Kicki sa...

Jag gillar verkligen nr 2 :) Den är helt underbar och skulle göra sig jätte bra som tags tror jag!
Kram

Caroline sa...

Jag kunde inte bestämma mig, så jag skickade offert på båda. =)

Kicki sa...

Det gjorde du rätt i :-)

Kram

Sork u Töis sa...

Hej! Du har fått en award av mig! :)