25 maj 2011

Award

Sork u Töis har gett mig en award!
Tack, det var snällt!

Jag är ju fruktansvärt opersonlig på den här sidan, som ni säkert märkt.
Det är på grund av att jag har en "vanlig" blogg också som spiller över av personliga åsikter.
För något år sen separerade jag mitt syintresse från resten av mitt liv för att skapa lite ordning.
Det har inte blivit bättre ordning mellan livet och syendet, dom verkar gå hand i hand, men här kan jag ägna mig åt att enbart knacka ner allt syrelaterat.

Självklart bjuder jag på några detaljer om mig själv!

1. Även efter att ha fött två barn fattar jag fortfarande inte att det är jag som gjort dom själv. Okej, min man hjälpte väl till lite då, men det är inte riktigt den biten som jag menar... Hehe.

2. Är en huskatt. Jag trivs bäst hemma och rynkar på näsan åt häftiga äventyr.

3. Ser inte alls ut som jag tror att jag gör, då jag är en småväxt skandinavisk förgätmigej men i huvudet ser ut som Foxy Brown.

3. Har en uteplats som jag vårdar ömt. Mina drömmar om en slottsträdgård (eller iallafall någonting större än 30 kvadrat) finns där, och kommer säkerligen infrias i framtiden!

4. Jag åker ALLT på Liseberg. Så, lite av en äventyrare finns det nog ändå i mig.

5. Blandar vilt med både inredning och klädstil. I ett rum är det fransk lantstil som gäller, i ett annat pastelligt vintage. Samma med kläderna, ena dagen skirt och romantiskt, andra dagen rockigt.

6. "Ta det lugnt" är en fras jag använder mycket. Jag tycker folk har för mycket att göra hela tiden.

7. Hatar rådjur. Det var jag som mördade Bambis mamma, med min bil.

8. Delar hobbyrum med min man. Han kallar det kontor. Jag kallar det syrum.
Jag kan inte kalla det kontor eftersom min laptop absolut inte får plats på mitt överbelamrade sy(skriv)bord.

Nu ska jag skicka vidare den här awarden!
Enligt reglerna ska den gå till fem andra bloggare som har färre än 100 besökare. Per dag, vecka eller år vet jag inte, så jag kör lite på känsla. Typ.

Men jag har tusen bloggar (nä, men säkert 150) som jag kollar dagligen, så det blir inga problem!

Busiga Ungar
Emalee
Flyg Fula Fluga
GoBit
Pind


Det finns huuur många fina bloggare som helst, detta är bara fem av dem!

2 kommentarer:

FlygFulaFluga sa...

Tack snälla du för awarden - vad gladjag blir:)
Jag ska suga lite på karammellen, och klura på svaren:)

Tack - Lena

emalee sa...

Åh så glad jag blir för en award. Såg inte din kommentar förän nu. Tusen tack, det värmde!! :-)