5 sep. 2010

Vagnväska

Nu har jag börjat promenera till och från dagis flera gånger i veckan och jag märker verkligen att jag behöver någonstans att göra av mobil och nycklar, några blöjor till lillasyster och sådär.
Väskan blir också perfekt att slänga ner några extrakläder i, när jag är iväg med bara storasyster.

Så, efter några månaders vilande i projekthögen har min vagnväska äntligen blivit färdig! Jag hann bara göra en prototyp innan andra saker kom i vägen.
Jag ändrade storleken på locket, utformningen på fickorna och upphängningen från hur prototypen ser ut.
Jag limmade fast kardborreknäppningen denna gången, vi får se om det håller. Roligt att testa nya tekniker!

Denna modell kommer jag också att förenkla och göra i vattenavvisande tyg, för att ha något att förvara regnskyddet till vagnen i.



Två fickor med veckade sidor, så att man kan stoppa ner annat än platta saker. 

Perfekt att ha nära till hands på styret.

Man kan hänga den lite varstans...

 ...till exempel på sidan av vagnen.

Inga kommentarer: