6 sep. 2010

Muddjeans

Jag har sytt ett par muddjeans av begagnade kläder till lillasyster.
Dom blev helt okej trots att min symaskin och jag är överens om att trikå inte är nåt roligt alls.

Hade ett par byxor och en trikåtröja i "slakta-högen".

Efter en del svordomar fick jag ihop det! Jag gillar inte trikå, och trikå gillar inte mig.

Lillan får ställa upp som modell.

I största laget, men det växer hon ju i!

Inget i våra garderober kommer utanför dörren innan dom berövats alla dragkedjor och snygga knappar. Kläder som jag tycker har fint tyg sparar jag för att kunna återanvända.
Det är kul att vara miljövänlig och jogga kreativiteten samtidigt!

1 kommentar:

LustigLinda sa...

Haha, vad smart att göra en midjemudd av en vanlig tröja! Det är verkligen en konst att kunna utnyttja och återanvända!