14 apr. 2011

Inspirerande blogg!


Jag har fått ett pris, ett bloggkedjebrev kan man säga!

Jag fick den av en god vän, som delar mitt hobbyintresse.

Tack Mamma på Vift!

Man ska lista fem bloggar som man tycker inspirerar en.
Usch, så svårt det är att välja!
Även om jag inte har några blogglänkar här på min sida så läser jag 100-talet hantverksbloggar varje dag. Alla är så otroligt kreativa och duktiga!

32GÅ inspirerar mig, trots konkurrensen, eftersom hon gjort slag i saken och startat eget företag av sitt hobbyintresse.

Jannepålanne syr fantastiska saker.

Karinottilia har bra smak och hjälpsamma sytips på sin hemsida.

Lustig Design har många fina idéer och snygga handväskor med pynt på.

Tim Tiger arbetar i ett helt annat material än dom flesta andra jag inspireras av, nämligen trä.

4 kommentarer:

Karin sa...

Men vad roligt! Vad glad jag blir! Tusen tack, hälsar karinottilia

Anonym sa...

Hei!
Det var veldig kjekt å få award av deg! Tusen takk, det setter jeg veldig stor pris på:)

LustigLinda sa...

Men vilken överraskning! Tack! Jag blir jätteglad av att höra att du inspireras av mina ideér, tänk va kul!

Nu ska jag kika runt lite på din blogg, det är första gången :-)

Linda

Kattis sa...

Åh vad glad jag blir!! Tack snälla!
Kram på dig